Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Ammygelion

Pages: [1] 2 3 ... 203
1
General / Re: Change my nickname, please
« on: September 18, 2017, 05:19:43 PM »
Ammygelion is good. Sorry I was late on this!

2
General / Re: Change my nickname, please
« on: September 09, 2017, 07:15:51 PM »
Oh right it's September

Since I haven't been very active lately, name me after something that goes on hiatus too much or too long!


3
General / Re: Change my nickname, please
« on: August 01, 2017, 08:32:22 PM »
I'm not a huge clannad fan

mirby's suggestion is pretty funnee though so let's go with that

it's like, meta, or something

4
General / Re: Change my nickname, please
« on: July 28, 2017, 06:22:35 AM »
Completely forgot this month didn't I?

Name me after someone forgetful.

5
Gaming / Re: [sonic slicer] about Sonic
« on: July 24, 2017, 10:07:43 PM »
I like how edgy Forces is. It's kinda... A self-aware sorta edginess. IDK how to explain it, but I think they know what they're doing.

EDIT: Also, if I may just share this.


6
Fan Creations / Re: New Mega Maker game. Make your own MM Levels!
« on: July 24, 2017, 08:36:10 PM »
I got worried there hasn't been a post about this game yet.

It's REALLY fun. Lotta the community created levels make sense too, not like Mario Maker's LOL KAIZO or LOL AUTOMATED LEVELS or LOL ITS JUST 1-1.

7
Gaming / Re: [sonic slicer] about Sonic
« on: June 17, 2017, 07:22:03 PM »
I mean, it's true... Sonic Forces is marketed to the steel donut types in the community

Nooo? It's marketed towards kids in general? What, did you take that comic with the safe seriously?

8
Gaming / Re: rEduce, rEuse, rEcycle -- E3 2017 Extravaganza!
« on: June 12, 2017, 01:37:53 AM »
Haven't posted these here yet but:

Current results

9
Gaming / Re: rEduce, rEuse, rEcycle -- E3 2017 Extravaganza!
« on: June 11, 2017, 04:52:52 AM »
I can't wait for bethesda conference.

10
General / Re: Change my nickname, please
« on: May 23, 2017, 06:16:56 AM »
Wow almost a month into May and I totally forgot about this month's change.

So how about we do a name for both the rest of May and for June? That warrants a longer name right?

Gimme a line of a haiku. Just one line. Any line. No context. Just [tornado fang] my [parasitic bomb] up.

11
Gaming / Re: The "What are you currently playing?" Thread
« on: May 07, 2017, 01:26:03 AM »
NieR: Automata, which is one of the best JRPGs in the past 10 years.

I killed Midir in the DS3 DLC so I've moved onto NG+, but odds are I won't be playing it constantly.

Started raiding normals with my guild in WoW, probably going to run Heroic EN next week and see how that goes.

12
General / Re: Why am I irgpie
« on: May 01, 2017, 07:51:47 PM »
I am now become Sakura, destroyer of... Something. I dunno what she does day to day.

13
General / Re: Why am I irgpie
« on: April 29, 2017, 07:42:38 PM »
Last night I was Touko, an incredible cutie.

Today I am Phi, my dear love.

14
Once you're comfortable with driving, driving on your own is actually pretty relaxing.

15
Gaming / Re: The "What are you currently playing?" Thread
« on: April 21, 2017, 09:03:01 AM »
Tried me some Guilty Gear Xrd Revelator at a buddy's place for an hour or two tonight. God DAMN that game is sick. Affirmed its place next to UNIEL as one of the only anime fighters I actually like.

As for what I'm still playing, it's the usual. WoW and Dark Souls. I'm gonna put Midir down and then put 3 down for a LONG time and go back to DS2, when the series was good. Also putting some time into Overwatch because I have no self-respect.

16
General / Re: Change my nickname, please
« on: April 13, 2017, 07:00:56 AM »
I do like Spammy.

17
General / Re: Change my nickname, please
« on: April 12, 2017, 08:43:46 PM »
"Warning: this topic has not been posted in for at least 30 days."

that's my calling card

Make this month's name a pun on my name, Ammy!

18
this kills the ammy

19
That said, goodbye for good for any older series if that happens. Goodbye Legends 3 forever and goodbye ZX3 forever.

What's resolving a cliffhanger anyway? They've done a good job taking a note from Valve on that front.

20
That's pretty metal

21
Sonic Boom is genuinely good and genuinely funny at times. So far this just looks cringy.

22
Gaming / Re: [sonic slicer] about Sonic
« on: March 25, 2017, 05:53:11 PM »
Red Rings in colors also unlocked stuff for multiplayer.

Which was pretty fun shut up

23
Off The Wall / Re: Latest Buys
« on: March 25, 2017, 07:16:05 AM »
Car insurance but the kind that doesn't cause me to go full days without being able to eat.

24
i said this on the discord but this is just
awful

25
Off The Wall / Re: Lgbt+ Megaman Headcanon Discussion
« on: March 24, 2017, 06:16:09 PM »
Alright yeah I remember. Few years like I said.

Pages: [1] 2 3 ... 203